» Så här går en operation till
Warning: Use of undefined constant have_posts - assumed 'have_posts' (this will throw an Error in a future version of PHP) in /customers/9/2/3/klinik34.se/httpd.www/wp-content/themes/klinik34/omoss-template.php on line 13
om-oss

Så här går en operation till

När du kommer till oss på Klinik 34 för konsultation får du alltid träffa en patientkoordinator först för att få just den behandling du funderar på. Handlar det om en estetisk operation möter du en estetisk kirurg och gäller det en icke-kirurgisk behandling tar en sjuksköterska eller hudterapeut hand om dig.

De svarar på dina frågor och lyssnar på dina önskemål. Du får information om vilka områden som kommer att förbättras med ett ingrepp, vad det kan kosta och hur lång väntetiden är.

Vi vill också att du fyller i ett frågeformulär om ditt hälsotillstånd, eventuella tidigare sjukdomar och operationer/plastikoperationer.

Om du väljer att gå vidare bokar vi in dig samma dag som konsultationen.

Operationsdagen får du träffa din narkosläkare som går igenom ditt hälsoschema och planerar narkosen samt smärtlindringen. Din kirurg tar bilder och går tillsammans med dig igenom den planerade operationen.

Under narkosen är man mycket noggrant övervakad och man kontrollerar tex blodtryck, hjärtverksamhet, andning, syresättning, narkosdjup, temperatur och smärtlindring. Efter att operation avslutats och du väckts ur narkosen flyttas du till uppvaket. Väl där får du gärna ha besökare.

Du går hem efter 2-4h med sällskap och får ett besök inom 1 vecka.